Sesiune de instruire a doctoranzilor in cadrul Laboratorul de Cercetări asupra comportamentului utilizatorilor în rețele sociale online și Big Data
Dezvoltarea Laboratorului pentru Cercetări asupra comportamentului utilizatorilor în rețele sociale online şi Big Data (Social Media Lab) a atras deja numeroşi cercetători din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, marea lor majoritate din rândul studenţilor doctoranzi şi post-doctoranzi. Pentru aceştia, dar şi pentru popularizarea activităţilor Social Media Lab a fost organizată o sesiune specială în cadrul conferinţei internaţionale Emerging Technologies in Social Media Marketing, în data de 2 iulie 2022. Pe lângă membrii Social Media Lab, au participat invitaţi internaţionali (profesor Tammo Bijmolt, profesor de Cercetări de Marketing la Universitatea din Groningen, Olanda şi editor la International Journal of Research in Marketing, Journal of Marketing, Journal of Retailing şi International Journal of Electronic Commerce şi profesor Maciej Mitrega, professor laUniversitatea Economica din Katowice, director al Departamentului de Management al Relaţiilor Organizaţionale) şi cadre didactice din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti. În cadrul acestei întâlniri a fost inclusă o sesiune de formare a doctoranzilor privind scrierea academică a articolelor științifice publicate în reviste editate în străinătate și cotate Web of Science şi au fost prezentate lucrări științifice realizate de către membrii Laboratorului pentru Cercetări asupra comportamentului utilizatorilor în rețele sociale online şi Big Data.